OREO obchodzi w marcu br. 100-lecie istnienia. Fani z całego świata, w tym z Polski spotkają się na Facebooku oraz w „realu”, by na nowo spojrzeć na świat oczami dziecka i wspólnie bawić się rytuałem OREO „przekręć, poliż, zamocz!” Czytaj więcej »
OREO obchodzi w marcu br. 100-lecie istnienia. Fani z całego świata, w tym z Polski spotkają się na Facebooku oraz w „realu”, by na nowo spojrzeć na świat oczami dziecka i wspólnie bawić się rytuałem OREO „przekręć, poliż, zamocz!” Czytaj więcej »
Pasaż Grunwaldzki zaprezentował pierwszą odsłonę kampanii, która powstała we współpracy z nowym partnerem, agencją reklamową V&P z Poznania. Czytaj więcej »
9 marca br. Grupa Kapitałowa Rank Progress otworzyła Galerię Świdnicką. Podczas otwarcia, które trwało od piątku do niedzieli, galerię odwiedziło 105 tys. osób z całego regionu – niemal dwa razy więcej, niż liczy sama Świdnicy. Czytaj więcej »
Spółka Gemma Investments, należąca do grupy funduszu Mid Europa Partners, otrzymała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) na przejęcie od Emperii Holding spółek Stokrotka, Maro-Markety oraz Społem Tychy, wynika z komunikatu UOKiK. Czytaj więcej »
Największym kanałem dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce są sklepy drogeryjno-kosmetyczne, które, według szacunków zawartych w najnowszym raporcie PMR „Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014”, w 2011 roku odpowiadały za 41,2% sprzedaży rynku. Segment ten rozwija się dwutorowo – na znaczeniu szybko... Czytaj więcej »
Należąca do grupy Spectrum Brands Holding firma VARTA Baterie Sp. z o.o. wprowadziła istotne zmiany organizacyjne w strukturach sprzedażowo-marketingowych. Zmiany te wynikają ze znakomitych wyników i dynamicznie rosnących udziałów firmy w polskim rynku. Czytaj więcej »
Drogerie Natura, wicelider na rynku drogeryjnym w Polsce, otwiera drugi sklep w Grudziądzu. Sieć drogerii przyjaznych klientom zaprasza do swojej nowej lokalizacji w CH Alfa przy ulicy Chełmińskiej 4. Otwarcie nastąpi 14 marca o godzinie 12.00. Czytaj więcej »
Z Raportu przygotowanego przez wywiadownię gospodarczą Soliditet Polska (grupa Bisnode) wynika, że w 2011 roku zarejestrowano 31 243 sklepy, jednocześnie wyrejestrowano w analogicznym okresie 53 105. Tym samym polski rynek sprzedaży detalicznej skurczył się o blisko 22 tys. podmiotów. To kolejny rok spadków. Na przestrzeni 2010 i 2009 spadek ten wyniósł ponad 25 tys.Twórca raportu... Czytaj więcej »
8 i 9 marca Grupa Muszkieterów otworzyła dwa kolejne supermarkety Intermarché pod szyldem Super w Bytomiu (woj. śląskie) i Świdnicy (woj. dolnośląskie). Tym samym do Muszkieterów należy już łącznie 170 sklepów Intermarché. Czytaj więcej »
Sieć SPAR powiększyła się o kolejny sklep. Nową placówkę uruchomiono w Łobżenicy. Czytaj więcej »
Zatrudnienie wspierane jest rozwiązaniem pochodzącym z obszaru ekonomii społecznej, której ideą jest realizacja celów społecznych narzędziami i metodami ekonomicznymi. Ojcem nowoczesnej ekonomii społecznej jest profesor Muhammad Yunus – laureat pokojowej nagrody Nobla z 2006 roku, twórca koncepcji przedsiębiorstwa społecznego, a także idei mikrokredytów. Czytaj więcej »
Firma Handlowa Jago S.A. w upadłości układowej poinformowała, że w dniu 8 marca 2012 roku Sąd Rejonowy w Gliwicach, XII Wydział Gospodarczy ds. Upadłościowych i Naprawczych stwierdził, iż postanowienie z dnia 14 lutego 2012 roku o ogłoszeniu upadłości Jago S.A. z możliwością zawarcia układu stało się prawomocne z dniem 8 marca 2012 roku. Czytaj więcej »
W drugiej połowie marca zostaną otwarte trzy obiekty handlowe Czerwona Torebka. Powstające w ramach platformy dla handlu detalicznego pasaże będą zlokalizowane w Szczecinie - Warzymicach, Bytomiu oraz Tomaszowie Mazowieckim. Czytaj więcej »
Do grona „zielonych” centrów handlowych dołączyły następne obiekty zarządzane przez Apsys Polska: podwarszawskie Centrum Janki, wrocławska Korona oraz bydgoskie Rondo. Wszystkie trzy należą do GE Capital Real Estate Polish Retail Holdco Sarl. Pomimo, że mają już ponad 12 lat, każde z nich uzyskało certyfikat BREEAM In – Use na poziomie „Very good”. Czytaj więcej »
Polski oddział firmy Henkel, światowego lidera marek i technologii, odnotował w 2011 roku przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 1,7 mld złotych. To wynik lepszy o 4 procent w porównaniu z rokiem finansowym 2010. W minionym roku Henkel umocnił wiodącą pozycję w kluczowych grupach swoich produktów. Czytaj więcej »
Pod takim hasłem Kolporter S.A. uruchamia projekt skierowany do właścicieli sklepów spożywczych. Spółka zaprasza ich do przystąpienia do swojej sieci Dobry Wybór i gwarantuje atrakcyjne warunki współpracy oraz stabilne źródło utrzymania. Posiadacze najlepszych lokalizacji mogą zarobić nawet 40 tysięcy złotych miesięcznie. Czytaj więcej »
Drogerie Natura, wicelider na rynku drogeryjnym w Polsce, otwiera swój pierwszy sklep w Świdnicy. Sieć drogerii przyjaznych klientom zaprasza do swojej nowej lokalizacji o powierzchni 186 mkw. w Galerii Świdnica w piątek, 9 marca. Czytaj więcej »
Lider rynku wina umacnia swoją pozycję w kolejnym segmencie rynku alkoholi. Do marki brandy PLISKA - znajdującej się już w portfelu AMBRY – dołączyła marka brandy SŁONECZNY BRZEG. Czytaj więcej »
Redakcja Portalu Kupców Polskich i miesięcznika Hurt & Detal - składa wszystkim Paniom najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Kobiet. Czytaj więcej »
Oficjalne maskotki UEFA Euro 2012™, których licencjobiorcą i dystrybutorem jest Kolporter S.A., można już kupić w największych polskich sieciach handlowych. Będą też dostępne w sklepach w całej Europie. Czytaj więcej »
Aż 400 tysięcy tulipanów trafi 8 marca do rąk Klientek ponad 440 sklepów Lidl w całej Polsce. To kolejna już akcja, w trakcie której sieć składa najlepsze życzenia Paniom robiącym zakupy w jej sklepach. Czytaj więcej »
Inter Europol Piekarnia Szwajcarska S.A. z powodzeniem wykorzystuje rozwiązanie Solutions Lab, które wspomaga zarządzenie pracą handlowców. Wdrożenie modułu „Trasownik” dotyczy pracowników kanałów modern trade oraz traditional trade i pozwoliło poprawić skuteczność pracy przedstawicieli handlowych. Nowe rozwiązanie ułatwia planowanie wizyt handlowców oraz zwiększa ich... Czytaj więcej »
Pozytywne wnioski i komentarze z pierwszej edycji kampanii informacyjno-promocyjnej„5 porcji warzyw, owoców lub soku” skłoniły organizatora tj. Stowarzyszenie Krajową Unię Producentów Soków do kontynuacji programu. Aktualna odsłona tej szeroko zakrojonej akcji będzie trwała trzy lata i podobnie jak poprzednia, kierowana będzie do matek i dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Tym razem... Czytaj więcej »
Zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu jest kolejnym etapem realizacji strategii połączenia IZNS Iława z ZPM Henryk Kania. Spółka w najbliższych tygodniach zmieni nazwę na Zakłady Mięsne Henryk Kania, a jej wiodącym akcjonariuszem będzie podmiot zależny od Henryka Kani. Czytaj więcej »
CBRE, wiodąca światowa firma doradcza w sektorze nieruchomości, ogłosiła dziś wyniki swojego najnowszego badania opinii inwestorów, w którym Warszawa zajęła 2. miejsce wśród miast najbardziej atrakcyjnych dla inwestycji na europejskim rynku nieruchomości. Czytaj więcej »
Litewska firma MAXIMA GRUPĖ przejęła kontrolę nad polską siecią sprzedaży detalicznej (obejmując 100% udziałów) oraz zakończyła rozpoczętą w końcu 2011 r. transakcję jej nabycia. Założona w 1991 roku spółka ALDIK NOVA zarządza siecią supermarketów ALDIK w województwach lubelskim i podkarpackim. Czytaj więcej »
1 marca ruszyła kampania promująca świeże pieczywo prosto z pieca dostępne w supermarketach Intermaché. W reklamie jest podkreślany jeden z największych atutów sieci: wypiekane w sklepie chrupiące pieczywo marki własnej Reva. Czytaj więcej »
Tetra Pak przeprowadza z agencją Streetcom Polska wyjątkową kampanię rekomendacji konsumenckich, która kontynuuje akcję pod hasłem „Karton zamiast konserwantów”. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości pozytywnych cech opakowania kartonowego wśród konsumentów, które pozwala na zdrowe i bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych, bez zastosowania konserwantów. Czytaj więcej »
Marka Akuku! została partnerem Konkursu Świeżych Pomysłów, projektu na ciekawe inicjatywy młodzieżowe dla uczniów szkół gimnazjalnych województwa pomorskiego. Czytaj więcej »
Większe zaangażowanie w życie zawodowe, większy stres i zapominanie o zdrowym trybie życia – to kilka powodów dla których kobiety coraz częściej są ofiarami chorób cywilizacyjnych, takich jak cukrzyca, otyłość, czy nadciśnienie. 8 marca, w ich święto w Centrum Handlowym 3 Stawy rozpocznie się akcja „Weekend Qzdrowiu- serce masz tylko jedno”, podczas której każda z pań... Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Orbico Polska i Lotus Bakeries podpisały strategiczną umowę...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Konsumenci szukają gotowych rozwiązań – pięknych, ale i...
Lato zbliża się wielkimi krokami. W tym okresie najchętniej...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Linia ginów marki Lubuski firmy Henkell Freixenet Polska...
Owocozaur powraca – teraz jako sok NFC, czyli nie z...
Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for...
Indykpol rozpoczął kampanię reklamową wspierającą...
E.Wedel ma dla fanów słodyczy smakowitą propozycję na...
Greek Trade promuje ofertę marki HELCOM doskonale dopasowaną...
Pieczenie na medal...